Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Με το ίδιο Νόμισμα.

Δεν συνηθίζω να πηγαίνω σε τράπεζες.
1. Γιατί τις σιχαίνομαι / έχουν πολύ κόσμο.
2. Γιατί οι υπάλληλοι, τις περισσότερες φορές είναι αγάμητοι / κάνουν 200 χρόνια να σε εξυπηρετήσουν.
3. Γιατί είναι τράπεζες / βασικοί πρωταγωνιστές στην τραγωδία της οικονομικής κρίσης.

Είμαι επίσης άμπαλος / ξεχασιάρης / αδέξιος και συνηθίζω να χάνω τα πράγματά μου. Έχασα την κάρτα της Εθνικής Τράπεζας με τραγελαφικές διαδικασίες (που δεν θες να ξέρεις γιατί θα χάσεις κάθε ιδέα για το ποιόν μου...) και αναγκαστικά πήγα στο πλησιέστερο κατάστημα για να μου εκδοθεί καινούρια. Καθώς λοιπόν περίμενα τον συνήθη ύποπτο (υπάλληλο απορροφημένο στην τσόντα που έβλεπε εχθές με την Αλίκη Βουγιουκλάκη σε ρόλο καμαριέρας) να τελειώσει με τις διαδικασίες / αιτήσεις κοιτούσα γύρω μου μπας και βρω κάτι άξιο παρακολούθησης. Το μαγαζί πήχτρα με γιαγιάδες και παππούδες που προφανώς ήρθαν για να πάρουν τη σύνταξη - sorry τα ψίχουλα - και παραδίπλα ένας μεγάλος πίνακας με συναλλάγματα. "Εδώ είμαστε" λέω από μέσα μου, και ξυπνάει το αναρχικό μου πνεύμα (αυτό που του δίνω υπνωτικά) "Ηλίθια νομίσματα - άλλη μούρη αλλά τα ίδια σκ@τ@ είστε.". Γρήγορα όμως, απάντησε το καπιταλιστικό μου πνεύμα "Έλα *αναγκαίο κακό* είναι.. Το HTC που το βρήκες; Αντάλλαξες την αγελάδα στο χωριό;". Εκεί ηρέμησα και απλά παρακολουθούσα, με το βλέμμα τρελής / σαρκοφάγας αγελάδας που είναι στο *τσακ να ορμήσει στον υπάλληλο και να του φάει τα σωθικά αν δεν κάνει λίγο πιο γρήγορα.
Πίσω στον ιντριγκαδόρικο πίνακα μου. Τι να δω; Μέσα σε όλα τα νομίσματα υπάρχει εν συνεχεία και αυτό GRD (Τι στον Πούτιν είσαι εσύ;)

Ρωτάω τον υπάλληλο..
- Το GRD σημαίνει Greek Drachma? *
και παίρνω την αφοπλιστική απάντηση - χωρίς καν να κοιτάξει
- Εεε, όχι δεν νομίζω.
Σκέφτομαι "ΚΑΙ αγάμητος αλλά ΚΑΙ ηλίθιος είσαι του λόγου σου..Λάβε πέντε, ω αυνανιστά"
Έρχομαι σπίτι και Googlάρω τα ευρήματα. Σύμφωνα με Wikipedia το GRD μπορεί να σημαίνει 10 αηδίες - που σίγουρα δεν είναι χρήσιμες σε τράπεζα - και κάτι ακόμα.. Ναι, αυτό που κατάλαβες (ξεφτέρι μου εσύ) Πιάσε και το link να το δεις με τα ίδια σου τα μάτια.

Και αναρωτιέμαι - συμπεράσματα δεν μου αρέσει να μοιράζομαι δημοσίως.
1. Γιατί υπάρχουν πολλά γιαούρτια στον κόσμο και προτιμώ να τα τρώω παρά να τα λούζομαι.
2. Γιατί δεν είμαι οικονομολόγος.
3. Γιατί "είχον τε κνησμόν οι όρχεις μου" / ακόμα και το νόμισμα να αλλάξει, η ζωή μου δεν πρόκειται να αλλάξει >>> Οι πολιτικοί θα συνεχίσουν το κλέψιμο και τα απολεσθέντα θα γίνονται ωραίοι / φουσκωτοί λογαριασμοί στην Ελβετία ή παλατάκια στην Ανάβυσσο...

Αναρωτιέμαι λοιπόν... Που ακριβώς πάει αυτή η πολιτικά χρεοκοπημένη χώρα;
- Είμαι νέος άνθρωπος. Νοιάζει κανέναν από δαύτους; Θέλω να ζήσω και να κάνω όνειρα. Ελεύθερα! Να ζω με Αξιοπρέπεια. Να μη νιώθω ρε γαμώτο ότι ζω επειδή *μου χαρίζεται* το Σύστημα.
- Προτιμώ την αλήθεια από τα ψέματα τους που βρίσκονται σε συσκευασία μπουμπουνιέρας. Παρατάτε μας με το Νταβός σας (σαν Γκαβός ακούγεται και ΓΚΑΒΟΙ είστε σίγουρα) και τις Συνόδους σας. Κάντε την δουλειά σας - όποια είναι - και κάντε τη γρήγορα. Να έχουμε χρόνο να συνηθίσουμε.
- ΑΣ ΒΓΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ!


Υ.Γ. Πολιτική = Αρετή (και όχι αρεστή) επιστήμη που - δυστυχώς - εκπροσωπείται κυρίως από Ζώα.
* αγάμητος: αυτός που δεν έχει παντρευτεί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...